Technology Partner Red Bull eert personeel tijdens honderdste Grand Prix

ExxonMobil viert tijdens de GP van Saoedi-Arabië een klein feestje. De Technology Partner van Red Bull werkt namelijk voor de honderdste keer samen met het team van Max Verstappen. Dat viert het merk door de logo's op de brandstofwagens te vervangen door gezichten van het personeel dat de samenwerking tussen ExxonMobil en Red Bull laat leven. Het Amerikaanse merk is al sinds 2017 een partner van Red Bull en dat is men zowel op als naast het circuit. Zo levert ExxonMobil engeneering support en werkt men samen bij de ontwikkeling van synthetische brandstof van Esso en smeermiddelen. Gedurende het partnerschap tussen het Formule 1-team en technologiepartner won men al 22 F1-races, eindigde men maar liefst 69 keer op het podium en zette een Red Bull-coureur 23 keer de snelste ronde van de race neer. Marketing manager Kai-Uwe Decker kijkt logischerwijs uit naar het belangrijke weekend op het nieuwe circuit van Jeddah. "In wat een van de spannendste seizoenen ooit is in de Formule 1, is het mooi voor ons om deze mijlpaal te kunnen vieren. We zijn blij om op deze manier het personeel te bedanken voor het succes dat we samen geboekt hebben. Het zijn deze mensen die ervoor zorgen dat wat men leert in de Formule 1, uiteindelijk terecht komt bij de normale consument verspreid over de hele wereld." "Het is een mooie mijlpaal die we hebben bereikt en we zijn blij met de successen die we hebben geboekt in de afgelopen 100 races. Hier stopt onze toewijding dan ook niet; we zullen onze prestaties en betrouwbaarheid door middel van onderzoek blijven maximaliseren en we kijken uit naar de volgende 100 races", aldus de ambitieuze woorden van Decker. Red Bull-teambaas Christian Horner hoopt ook nog lang samen te kunnen werken met ExxonMobil. "De positie waarin we ons dit seizoen bevinden, strijdend voor beide wereldkampioenschappen, is het resultaat van aanhoudend hard werken en toewijding. Niet alleen van de leden van het team, maar ook van partners als ExxonMobil. Het bereiken van de mijlpaal van 100 races is een echte ode aan het werk dat we samen verrichten en ik kijk, samen met de rest van het team, uit naar de volgende 100 races"

Top Headlines