Michael Masi mogelijk vervangen door WEC-wedstrijdleider
Formule 1-wedstrijdleider Michael Masi is nog altijd niet zeker van zijn positie in 2022, na de controverse in Abu Dhabi afgelopen seizoen. Het onderzoek van de FIA naar de gebeurtenissen in de laatste rondes van titel beslissende Grand Prix is nog in volle gang, maar volgens Albert Fabrega, gerenommeerd Spaans Formule 1-journalist, zou Michael Masi wel eens vervangen kunnen worden.
De opvolger van de Australiër zou Eduardo Freitas moeten zijn. Dat krijgt Fabrega van meerdere bronnen te horen. Freitas is de wedstrijdleider van het WEC (World Endurance Championship), wat ook onder de FIA valt. De Portugees staat bekend om zijn no-nonsense aanpak en duidelijke berichten, iets wat bij Michael Masi vaak ver te zoeken is, volgens de coureurs en de teams.
Empieza a sonar de varias fuentes el nombre de Eduardo Freitas como posible candidato a Director Carrera de F1 en 2022. Estaba de DC en WEC Listening from different sources that Eduardo Freitas it's a posible candidate to become F1 Race Director in 2022. He was WEC RD pic.twitter.com/OzM2BN8sCF — Albert Fabrega (@AlbertFabrega) February 9, 2022
Het bericht Michael Masi mogelijk vervangen door WEC-wedstrijdleider verscheen eerst op GP33 .
De opvolger van de Australiër zou Eduardo Freitas moeten zijn. Dat krijgt Fabrega van meerdere bronnen te horen. Freitas is de wedstrijdleider van het WEC (World Endurance Championship), wat ook onder de FIA valt. De Portugees staat bekend om zijn no-nonsense aanpak en duidelijke berichten, iets wat bij Michael Masi vaak ver te zoeken is, volgens de coureurs en de teams.
Empieza a sonar de varias fuentes el nombre de Eduardo Freitas como posible candidato a Director Carrera de F1 en 2022. Estaba de DC en WEC Listening from different sources that Eduardo Freitas it's a posible candidate to become F1 Race Director in 2022. He was WEC RD pic.twitter.com/OzM2BN8sCF — Albert Fabrega (@AlbertFabrega) February 9, 2022
Het bericht Michael Masi mogelijk vervangen door WEC-wedstrijdleider verscheen eerst op GP33 .