CM.com levert ook komende jaren optimale fanexperience voor GP Nederland
CM.com is al vanaf de terugkeer van de Dutch Grand Prix in
Zandvoort verantwoordelijk voor het digitale platform dat bijdraagt
aan een optimale digitale klantbeleving van de honderdduizenden
Formule 1-fans die de site bezoeken. Van het ticketingproces tot
een uitgebreide, gepersonaliseerde digitale communicatie met de
bezoekers in aanloop naar en tijdens de raceweek, een cashless
event op Zandvoort en de Dutch GP app: CM.com zorgt voor een
vlekkeloze customer journey. Ook in 2024 en 2025 dus. Na de Dutch
Grand Prix van 2023 stopt CM.com per 1 september 2023 wel als
naamgevend sponsor van CM.com Circuit Zandvoort. Mede dankzij de
Dutch Grand Prix en het verbinden van de bedrijfsnaam aan het
circuit is de doelstelling om de naamsbekendheid nationaal en
internationaal te vergroten na drie jaar ruimschoots behaald. CEO
Jeroen van Glabbeek is blij met de ontwikkeling. "Voor ons is dit
één van de grootste sportevenementen waar onze expertise wordt
benut. Het is uniek dat we samen met de Dutch Grand Prix dit vanaf
het begin helemaal vanuit niets hebben kunnen opbouwen en praktisch
al onze diensten kunnen inzetten voor een optimale fanexperience.
De Grand Prix is een globaal visitekaartje waar ambitie en
vertrouwen in onze diensten vanaf straalt. Dat is een belangrijke
reden waarom we graag onze betrokkenheid als leverancier en sponsor
continueren." Sportief Directeur van de Dutch GP, Jan Lammers, kan
zich daar helemaal in vinden. "Het succes van de Dutch Grand Prix
wordt in grote mate bepaald door tevreden bezoekers en fans. Met
alle uitdagingen op onze weg is CM.com meer dan in staat gebleken
om het voor de bezoekers zo plezierig mogelijk te maken. Vanaf het
moment dat ze een kaartje hebben gekocht tot aan de uitgang. Met
CM.com zijn we ook de komende jaren verzekerd van een optimale
fanbeleving voor de honderdduizenden bezoekers en ook de fans die
dit spektakel op afstand volgen."
Zandvoort verantwoordelijk voor het digitale platform dat bijdraagt
aan een optimale digitale klantbeleving van de honderdduizenden
Formule 1-fans die de site bezoeken. Van het ticketingproces tot
een uitgebreide, gepersonaliseerde digitale communicatie met de
bezoekers in aanloop naar en tijdens de raceweek, een cashless
event op Zandvoort en de Dutch GP app: CM.com zorgt voor een
vlekkeloze customer journey. Ook in 2024 en 2025 dus. Na de Dutch
Grand Prix van 2023 stopt CM.com per 1 september 2023 wel als
naamgevend sponsor van CM.com Circuit Zandvoort. Mede dankzij de
Dutch Grand Prix en het verbinden van de bedrijfsnaam aan het
circuit is de doelstelling om de naamsbekendheid nationaal en
internationaal te vergroten na drie jaar ruimschoots behaald. CEO
Jeroen van Glabbeek is blij met de ontwikkeling. "Voor ons is dit
één van de grootste sportevenementen waar onze expertise wordt
benut. Het is uniek dat we samen met de Dutch Grand Prix dit vanaf
het begin helemaal vanuit niets hebben kunnen opbouwen en praktisch
al onze diensten kunnen inzetten voor een optimale fanexperience.
De Grand Prix is een globaal visitekaartje waar ambitie en
vertrouwen in onze diensten vanaf straalt. Dat is een belangrijke
reden waarom we graag onze betrokkenheid als leverancier en sponsor
continueren." Sportief Directeur van de Dutch GP, Jan Lammers, kan
zich daar helemaal in vinden. "Het succes van de Dutch Grand Prix
wordt in grote mate bepaald door tevreden bezoekers en fans. Met
alle uitdagingen op onze weg is CM.com meer dan in staat gebleken
om het voor de bezoekers zo plezierig mogelijk te maken. Vanaf het
moment dat ze een kaartje hebben gekocht tot aan de uitgang. Met
CM.com zijn we ook de komende jaren verzekerd van een optimale
fanbeleving voor de honderdduizenden bezoekers en ook de fans die
dit spektakel op afstand volgen."