Zo draagt CM.com bij aan de ultieme fanbeleving tijdens de Dutch GP

Sinds de aankondiging van de terugkeer van de Grand Prix van
Nederland had de organisatie als doel om van de Dutch GP een van de
meest doordachte races van het jaar te maken qua organisatie. Het
ticketproces, de informatiestromen en de manier waarop er op het
circuit betaald kan worden, alles hypermodern en voorzien van de
nieuwste technologieën. Tijdens de Dutch GP wordt de software van
CM.com gebruikt. Van het kopen van tickets, de digitale voorpret
tot en met het betalen van een biertje, alles verloopt digitaal en
razendsnel. Het hele proces om tickets te bemachtigen gaat
digitaal: van de aankoop tot en met het ontvangen van je ticket én
de toegang tot het circuit. In het hele proces tussen het
aankoopmoment van de tickets en het raceweekend worden de racefans
al digitaal op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen en
nuttige reistips: geen gestress, maar voorpret! Aangekomen in
Zandvoort kom je middels een barcode snel en eenvoudig binnen
tijdens het GP-weekend. Er zijn meer dan 150 scanners actief voor
de 4 hoofdingangen, hospitalities en parkeerplaatsen. Bezoekers die
voor of tijdens het event vragen hebben kunnen deze 24/7 stellen.
Natuurlijk is er een overzicht van veelgestelde vragen, maar met
een druk op de knop kan je gebruik maken van een chatbot. Deze Race
Engineer beantwoordt probleemloos jouw vragen. Vanzelfsprekend is
er ook een persoonlijk klantenserviceteam bereikbaar om je te
helpen voor overige vragen. De software van CM.com zorgt ervoor dat
jouw vragen bij de juiste mensen terecht komen, zodat deze ook snel
en efficiënt beantwoordt worden. Rondom het circuit kan je niet
alleen genieten van een heerlijke sfeer en razendsnelle auto's,
maar ook aan de inwendige mens is gedacht. Een groot aanbod van
drinken en eten is beschikbaar bij de verschillende pleinen en
horecagelegenheden. De techniek van CM.com zorgt ervoor dat het
bestellen en betalen snel en efficiënt verloopt, waardoor
wachtrijen voorkomen worden. Zo kan jij snel genieten van een
goudgele rakker, broodje hamburger of toch die oerhollandse zak
patat. Mochten er tijdens het event belangrijke mededelingen zijn,
dan ontvang je die ook op jouw mobiele telefoon. Zo wordt er ook
gekeken naar crowdmanagement: als het op een plaats (te) druk is,
krijgen bezoekers het advies om naar een ander horeca- of
evenementenplein te gaan op het terrein. Eenmaal thuis aangekomen
ontvang je digitaal nog de tofste informatie over de Grand Prix,
zoals een aftermovie én natuurlijk alle info over de editie van
vorig jaar. Want die wil je toch niet missen? CM.com en
RacingNews365 wensen jullie allemaal een prachtig GP-weekend!

Top Headlines

Oudere Top Headlines