Eerste startpositie Norris in gevaar? McLaren-coureur op het matje geroepen

Lando Norris revancheerde zich in de Sprint Shootout voor een
mindere kwalificatie en pakte poleposition voor de sprintrace in
Brazilië. De Brit is echter nog niet helemaal zeker van zijn zaak,
want de stewards zijn een vergrijp in een outlap aan het
onderzoeken. Norris overschreed de maximale rondetijd, wat volgens
de nieuwe regels niet is toegestaan. De McLaren-coureur is niet de
enige bezoeker bij de FIA, want Yuki Tsunoda en Fernando Alonso
moeten zich melden voor hetzelfde vergrijp. Alonso wordt ook
onderzocht na een flinke touché met Esteban Ocon in SQ1. De twee
raakten elkaar in Senna S. Wordt ongetwijfeld vervolgd...

Top Headlines

Oudere Top Headlines