Photoshop-afdeling Red Bull flikt 't weer: belangrijk detail vakkundig weggewerkt
Red Bull presenteerde, als we af moesten gaan op de studiofoto's
van de RB20, een auto zonder luchtinlaten aan de voorkant van de
sidepods. De traditionele horizontale 'brievenbus' was dicht
gewerkt alsof het oudejaarsdag betreft, maar dat lijkt
daadwerkelijk een nieuwe feature van de RB20. Een sidepod heeft
echter wel degelijk een inlet nodig, maar die zit direct, verticaal
tegen de monocoque aan. Eerder schreven we al wat het beeoogde doel
daarvan is . Foto's die RacingNews365 wist te maken van de RB20
lieten zien wat door het photoshop-team van Red Bull zelf vakkundig
was weggewerkt. Op de studiofoto's zien we op de positie van die
inlet een wirwar van carbon. Het lijkt er dus op dat Red Bull iets
gevonden lijkt te hebben wat men zo lang mogelijk voor zichzelf
heeft willen houden. Een verticale inlet tegen de monocoque aan?
Helemaal nieuw is het toch niet, want het vertoont in de basis
enkele overeenkomsten met de Mercedes W13 zoals die een kleine twee
jaar geleden voor het eerst aan het publiek getoond werd. In de
fotocarrousel hieronder zie je de vergelijking tussen de bewerkte
studiofoto, de daadwerkelijk auto en de Mercedes van twee jaar
geleden.
van de RB20, een auto zonder luchtinlaten aan de voorkant van de
sidepods. De traditionele horizontale 'brievenbus' was dicht
gewerkt alsof het oudejaarsdag betreft, maar dat lijkt
daadwerkelijk een nieuwe feature van de RB20. Een sidepod heeft
echter wel degelijk een inlet nodig, maar die zit direct, verticaal
tegen de monocoque aan. Eerder schreven we al wat het beeoogde doel
daarvan is . Foto's die RacingNews365 wist te maken van de RB20
lieten zien wat door het photoshop-team van Red Bull zelf vakkundig
was weggewerkt. Op de studiofoto's zien we op de positie van die
inlet een wirwar van carbon. Het lijkt er dus op dat Red Bull iets
gevonden lijkt te hebben wat men zo lang mogelijk voor zichzelf
heeft willen houden. Een verticale inlet tegen de monocoque aan?
Helemaal nieuw is het toch niet, want het vertoont in de basis
enkele overeenkomsten met de Mercedes W13 zoals die een kleine twee
jaar geleden voor het eerst aan het publiek getoond werd. In de
fotocarrousel hieronder zie je de vergelijking tussen de bewerkte
studiofoto, de daadwerkelijk auto en de Mercedes van twee jaar
geleden.
