Red Bull laat fans de F1-auto van Verstappen en Perez 'ontwerpen'
Red Bull heeft bevestigd dat het opnieuw drie door fans ontworpen
liveries zal gebruiken tijdens enkele Grands Prix dit seizoen. Het
F1-team uit Milton Keynes schreef vorig seizoen ook al een
ontwerpwedstrijd uit, waarvan de winnende inzendingen de RB19
sierden tijdens de Grands Prix van Miami, de Verenigde Staten en
Las Vegas. Maar dit jaar gaat Red Bull het net wat anders doen. De
drie weekenden waarin de RB20 een andere livery heeft, zijn de
Grands Prix van Groot-Brittannië, Singapore en de Verenigde Staten.
Het kampioensteam werkt samen met REBL CUSTMS om de wedstrijd
toegankelijker te maken voor iedereen die wil deelnemen. De RB20
zal volledig aanpasbaar zijn met 'een reeks patronen, die zijn
geïnspireerd door de historische speciale liveries van het team',
terwijl er op maat gemaakte kleuren en stickers zijn gemaakt voor
fans om mee te doen aan de viering van 20 jaar Red Bull. Met
'unieke stickerpakketten' die kunnen worden ontgrendeld op het
online Red Bull-platform 'The Paddock', zal elke speciale look voor
elke race worden gemaakt. Fans mogen kiezen Er zullen vijf
inzendingen op de shortlist geplaatst per race, waarna de fans
moeten kiezen welke de winnaar wordt en door Red Bull op het
circuit wordt gebruikt. De winnaars krijgen een volledig verzorgde
reis naar het circuit voor henzelf en een iemand anders. Olly
Hughes, Chief Marketing bij Red Bull, legt uit: "In ons twintigste
jaar in de Formule 1 wilden we onze fans meer dan ooit bij het team
betrekken, zodat ze centraal staan in onze festiviteiten. We hebben
geleerd van vorig jaar en wilden van REBL CUSTMS een creatieve,
maar toegankelijke en eenvoudige manier maken om onze auto aan te
passen, om zoveel mogelijk fans de kans te geven deel uit te maken
van de geschiedenis van het team." "We blijven The Paddock
gebruiken om onze grootste fans dichter bij het circuit te brengen
en CUSTMS is weer een voorbeeld van hoe we nieuwe en interessante
manieren vinden om dit te doen."
liveries zal gebruiken tijdens enkele Grands Prix dit seizoen. Het
F1-team uit Milton Keynes schreef vorig seizoen ook al een
ontwerpwedstrijd uit, waarvan de winnende inzendingen de RB19
sierden tijdens de Grands Prix van Miami, de Verenigde Staten en
Las Vegas. Maar dit jaar gaat Red Bull het net wat anders doen. De
drie weekenden waarin de RB20 een andere livery heeft, zijn de
Grands Prix van Groot-Brittannië, Singapore en de Verenigde Staten.
Het kampioensteam werkt samen met REBL CUSTMS om de wedstrijd
toegankelijker te maken voor iedereen die wil deelnemen. De RB20
zal volledig aanpasbaar zijn met 'een reeks patronen, die zijn
geïnspireerd door de historische speciale liveries van het team',
terwijl er op maat gemaakte kleuren en stickers zijn gemaakt voor
fans om mee te doen aan de viering van 20 jaar Red Bull. Met
'unieke stickerpakketten' die kunnen worden ontgrendeld op het
online Red Bull-platform 'The Paddock', zal elke speciale look voor
elke race worden gemaakt. Fans mogen kiezen Er zullen vijf
inzendingen op de shortlist geplaatst per race, waarna de fans
moeten kiezen welke de winnaar wordt en door Red Bull op het
circuit wordt gebruikt. De winnaars krijgen een volledig verzorgde
reis naar het circuit voor henzelf en een iemand anders. Olly
Hughes, Chief Marketing bij Red Bull, legt uit: "In ons twintigste
jaar in de Formule 1 wilden we onze fans meer dan ooit bij het team
betrekken, zodat ze centraal staan in onze festiviteiten. We hebben
geleerd van vorig jaar en wilden van REBL CUSTMS een creatieve,
maar toegankelijke en eenvoudige manier maken om onze auto aan te
passen, om zoveel mogelijk fans de kans te geven deel uit te maken
van de geschiedenis van het team." "We blijven The Paddock
gebruiken om onze grootste fans dichter bij het circuit te brengen
en CUSTMS is weer een voorbeeld van hoe we nieuwe en interessante
manieren vinden om dit te doen."
