Red Bull toont Suzuka-updates in vol ornaat
Hoewel, vernieuwd... De S-duct zoals die al het hele seizoen op de auto zit, is met het oog op het circuit van Suzuka versmald. Het kan zijn dat hij enkel ter evaluatie tijdens de vrije trainingen gebruikt gaat worden, zeker aangezien hij op dit moment enkel nog op de auto van Max Verstappen zit.
De S-duct heeft als doel om de verstoorde lucht onder de neus van de auto via luchtkanalen naar de bovenkant van het chassis te begeleiden, daar waar die lucht veel minder kwaad kan.
Red Bull test op Suzuka echter niet alleen met twee verschillende S-ducts, Max Verstappen en Alexander Albon zullen ook met twee verschillende achtervleugels de baan op worden gestuurd. Verstappen rijdt met een vleugel met aanzienlijk minder downforce en daarom ook met een vleugel met een andere DRS-draagsteun.
Bekijk de nieuwe S-duct en de verschillende achtervleugels van Red Bull hieronder.
De S-duct heeft als doel om de verstoorde lucht onder de neus van de auto via luchtkanalen naar de bovenkant van het chassis te begeleiden, daar waar die lucht veel minder kwaad kan.
Red Bull test op Suzuka echter niet alleen met twee verschillende S-ducts, Max Verstappen en Alexander Albon zullen ook met twee verschillende achtervleugels de baan op worden gestuurd. Verstappen rijdt met een vleugel met aanzienlijk minder downforce en daarom ook met een vleugel met een andere DRS-draagsteun.
Bekijk de nieuwe S-duct en de verschillende achtervleugels van Red Bull hieronder.