Ferrari krijgt miljoeneninjectie dankzij nieuwe sponsor
Met de komst van IBM heeft Ferrari een nieuwe, grote sponsor aan
zich weten te binden. De samenwerking tussen het Italiaanse Formule
1-team en de Amerikaanse technologiereus gaat in vanaf 1 januari
2025. "IBM is, net als Ferrari, op zoek naar getalenteerde mensen
om het team te laten groeien en het is daarom de perfecte partner
om een nieuwe dimensie te geven aan motorsportliefhebbers en onze
trouwe fans. De Formule 1 is nog nooit zo populair geweest bij
jongeren", laat Ferrari weten. "De samenwerking met IBM zal ervoor
zorgen dat we fans van de Scuderia ongekende ervaringen kunnen
bieden die de deuren naar de buitenwereld zullen openen." Eerder
dit seizoen maakte Ferrari ook al een miljoenenklapper door HP als
titelsponsor aan zich te binden.
zich weten te binden. De samenwerking tussen het Italiaanse Formule
1-team en de Amerikaanse technologiereus gaat in vanaf 1 januari
2025. "IBM is, net als Ferrari, op zoek naar getalenteerde mensen
om het team te laten groeien en het is daarom de perfecte partner
om een nieuwe dimensie te geven aan motorsportliefhebbers en onze
trouwe fans. De Formule 1 is nog nooit zo populair geweest bij
jongeren", laat Ferrari weten. "De samenwerking met IBM zal ervoor
zorgen dat we fans van de Scuderia ongekende ervaringen kunnen
bieden die de deuren naar de buitenwereld zullen openen." Eerder
dit seizoen maakte Ferrari ook al een miljoenenklapper door HP als
titelsponsor aan zich te binden.