McLaren slaat indrukwekkende slag met lange lijst aan sponsordeals

Het team van McLaren is er de laatst jaren in geslaagd om zich op
te werken naar de absolute top in de Formule 1. Vorig jaar
veroverde men het eerste constructeurskampioenschap in 26 jaar,
waardoor het een aantrekkelijke partner is voor elk merk. Daarom
heeft McLaren deals verlengd met Stanley Black & Decker,
Smartsheet, Salesforce, Medallia en Alteryx tot en met 2025 en
daarna. Stanley Black & Decker gaat door als partner voor tools
en opslag; Smartsheet als technologiepartner; Salesforce als CRM
(customer relationship management)-partner; Medallia als
feedbackpartner, terwijl Alteryx het team zal blijven ondersteunen
als data-analist. Matt Dennington, co-chief commercial officer bij
McLaren Racing, zei: "Het is fantastisch om zoveel van onze
samenwerkingsverbanden uit te breiden terwijl we verder bouwen op
het momentum en het succes van vorig jaar." "Onze partnerships met
deze toonaangevende merken in zowel de technologische als
commerciële sector zijn van cruciaal belang om ervoor te zorgen dat
we blijven innoveren en grenzen blijven verleggen op alle gebieden
van ons bedrijf." 

Top Headlines

Oudere Top Headlines