Red Bull vult sponsorgat op met grote nieuwe partner
Eind vorig jaar werd duidelijk dat het aflopende Red Bull-contract
met cryptopartner Bybit niet verlengd zou worden. Die
sponsorovereenkomst was naar verluidt goed voor zo'n 50 miljoen
dollar aan sponsorgeld op jaarbasis. Nu heeft Red Bull in Gate.io
een nieuwe cryptopartner gevonden in een tijd waarin
cryptosponsoren zeer populair zijn bij de Formule 1-teams. Hoeveel
met deze overeenkomst gemoeid is, is niet bekend, maar duidelijk is
wel dat de logo's goed en veel zichtbaar zullen zijn. De stickers
worden niet enkel op de auto's geplaatst, maar ook op de overalls
van zowel de coureurs als crewleden als ook op de helm van Max
Verstappen. Red Bull-teambaas Christian Horner reageert op de
nieuwe samenwerking: "We zijn zeer opgetogen Gate.io als partner te
mogen verwelkomen. Het bedrijf deelt dezelfde passie als Oracle Red
Bull Racing om altijd aan het front van nieuwe innovaties te
opereren. Samen kijken we er naar uit om voor de fans een unieke
band op te bouwen met een gelijkgestemde partner die niet bang is
om de status quo een beetje te verstoren." Ook de CEO van Gate.io,
Dr. Lin Han, is verheugd met de deal: "Bij Gate.io geloven we dat
innovatie en prestaties hand in hand gaan, of het nu gaat om
blockchain of op de racebaan. Net zoals Oracle Red Bull Racing de
grenzen van engineering verlegt, werken wij continu aan de
ontwikkeling van blockchaintechnologie om meer transparantie,
snelheid en efficiëntie te brengen in digitale financiën." "Deze
samenwerking komt op een moment dat blockchain verder gaat dan
alleen financiën, en we zijn enthousiast om nieuwe manieren te
verkennen waarop het kan kruisen met wereldwijde industrieën zoals
de autosport."
met cryptopartner Bybit niet verlengd zou worden. Die
sponsorovereenkomst was naar verluidt goed voor zo'n 50 miljoen
dollar aan sponsorgeld op jaarbasis. Nu heeft Red Bull in Gate.io
een nieuwe cryptopartner gevonden in een tijd waarin
cryptosponsoren zeer populair zijn bij de Formule 1-teams. Hoeveel
met deze overeenkomst gemoeid is, is niet bekend, maar duidelijk is
wel dat de logo's goed en veel zichtbaar zullen zijn. De stickers
worden niet enkel op de auto's geplaatst, maar ook op de overalls
van zowel de coureurs als crewleden als ook op de helm van Max
Verstappen. Red Bull-teambaas Christian Horner reageert op de
nieuwe samenwerking: "We zijn zeer opgetogen Gate.io als partner te
mogen verwelkomen. Het bedrijf deelt dezelfde passie als Oracle Red
Bull Racing om altijd aan het front van nieuwe innovaties te
opereren. Samen kijken we er naar uit om voor de fans een unieke
band op te bouwen met een gelijkgestemde partner die niet bang is
om de status quo een beetje te verstoren." Ook de CEO van Gate.io,
Dr. Lin Han, is verheugd met de deal: "Bij Gate.io geloven we dat
innovatie en prestaties hand in hand gaan, of het nu gaat om
blockchain of op de racebaan. Net zoals Oracle Red Bull Racing de
grenzen van engineering verlegt, werken wij continu aan de
ontwikkeling van blockchaintechnologie om meer transparantie,
snelheid en efficiëntie te brengen in digitale financiën." "Deze
samenwerking komt op een moment dat blockchain verder gaat dan
alleen financiën, en we zijn enthousiast om nieuwe manieren te
verkennen waarop het kan kruisen met wereldwijde industrieën zoals
de autosport."