Red Bull kondigt F1-primeur met McDonalds aan
Red Bull heeft donderdag bevestigd dat het een eenmalige
samenwerking met McDonalds aangaat tijdens de Formule 1 Grand Prix
van Brazilië. Het team uit Milton Keynes heeft zo een primeur in de
Formule 1, aangezien McDonalds voor het eerst een sponsorship
aangaat in de koningsklasse van de autosport. Het logo van
McDonalds zal op de halo van Max Verstappen en Yuki Tsunoda
pronken. Bovendien wordt de drive-thru van een lokaal filiaal
omgetoverd in een Red Bull-pitstopomgeving. Gabriel D'Angelo Braz,
de marketingdirecteur van Red Bull in Brazilië, reageert verheugd
op de samenwerking. "Deze samenwerking is enorm bijzonder voor ons.
Het zijn twee merken waar iedereen van houdt die samenkomen om
producten aan te bieden waar het publiek dol op is. "Het is de
perfecte combi voor iedereen die energie zoekt, of dat nu na de
lunch is om weer in werkmodus te komen, of ’s avonds en in het
weekend met vrienden op pad te gaan. We hebben het over unieke
merken die onvergetelijke momenten willen creëren voor hun
consumenten." "De samenwerking met Oracle Red Bull Racing is daar
het bewijs van. Onze missie is om mensen vleugels te geven, en de
Grand Prix van São Paulo bewijst dat opnieuw. Het publiek zal het
op een geheel nieuwe manier kunnen beleven, met exclusieve
ervaringen in grote McDonald’s-restaurants."
samenwerking met McDonalds aangaat tijdens de Formule 1 Grand Prix
van Brazilië. Het team uit Milton Keynes heeft zo een primeur in de
Formule 1, aangezien McDonalds voor het eerst een sponsorship
aangaat in de koningsklasse van de autosport. Het logo van
McDonalds zal op de halo van Max Verstappen en Yuki Tsunoda
pronken. Bovendien wordt de drive-thru van een lokaal filiaal
omgetoverd in een Red Bull-pitstopomgeving. Gabriel D'Angelo Braz,
de marketingdirecteur van Red Bull in Brazilië, reageert verheugd
op de samenwerking. "Deze samenwerking is enorm bijzonder voor ons.
Het zijn twee merken waar iedereen van houdt die samenkomen om
producten aan te bieden waar het publiek dol op is. "Het is de
perfecte combi voor iedereen die energie zoekt, of dat nu na de
lunch is om weer in werkmodus te komen, of ’s avonds en in het
weekend met vrienden op pad te gaan. We hebben het over unieke
merken die onvergetelijke momenten willen creëren voor hun
consumenten." "De samenwerking met Oracle Red Bull Racing is daar
het bewijs van. Onze missie is om mensen vleugels te geven, en de
Grand Prix van São Paulo bewijst dat opnieuw. Het publiek zal het
op een geheel nieuwe manier kunnen beleven, met exclusieve
ervaringen in grote McDonald’s-restaurants."