F1 breekt contract met Nederlandse megapartner open
De samenwerking tussen de Formule 1 en biermerk Heineken, waarbij
binnen de F1 vooral reclame wordt gemaakt voor de alcoholvrije
0,0-versie, duurt nu al tien jaar en krijgt een langdurig vervolg.
De F1 kondigt een nieuwe meerjarendeal aan, waarbij de samenwerking
bovendien intensiever zal worden. Heineken zal nog meer inzetten op
fan-engagement en als onderdeel daarvan lanceert men het First
Season Ticket-initiatief. Jaarlijks krijgt één gelukkige fan de
kans om alle F1-races te bezoeken, inclusief verblijf. Uiteraard
zal als onderdeel van de samenwerking ook het verantwoord gebruik
van alcohol centraal blijven staan, niet in de laatste plaats door
Heineken 0,0 te promoten. F1-baas Stefano Domenicali licht de
nieuwe deal toe en steekt niet onder stoelen of banken daar
dolgelukkig mee te zijn: "Al bijna tien jaar staat Heineken aan de
zijde van de Formule 1 met een gedeelde passie voor het creëren van
een ongeëvenaarde ervaring en spektakel voor onze fans." "Ik wil
de Heineken-familie en haar team bedanken voor hun voortdurende
steun en ik ben verheugd dat onze samenwerking de komende jaren nog
meer spanning zal brengen voor toeschouwers, zowel op als buiten
het circuit." "In motorsport zit innovatie in ons DNA, dus ik ben
erg blij dat Heineken de grenzen blijft verleggen om fans te
betrekken en hen nog dichter bij de actie te brengen."
binnen de F1 vooral reclame wordt gemaakt voor de alcoholvrije
0,0-versie, duurt nu al tien jaar en krijgt een langdurig vervolg.
De F1 kondigt een nieuwe meerjarendeal aan, waarbij de samenwerking
bovendien intensiever zal worden. Heineken zal nog meer inzetten op
fan-engagement en als onderdeel daarvan lanceert men het First
Season Ticket-initiatief. Jaarlijks krijgt één gelukkige fan de
kans om alle F1-races te bezoeken, inclusief verblijf. Uiteraard
zal als onderdeel van de samenwerking ook het verantwoord gebruik
van alcohol centraal blijven staan, niet in de laatste plaats door
Heineken 0,0 te promoten. F1-baas Stefano Domenicali licht de
nieuwe deal toe en steekt niet onder stoelen of banken daar
dolgelukkig mee te zijn: "Al bijna tien jaar staat Heineken aan de
zijde van de Formule 1 met een gedeelde passie voor het creëren van
een ongeëvenaarde ervaring en spektakel voor onze fans." "Ik wil
de Heineken-familie en haar team bedanken voor hun voortdurende
steun en ik ben verheugd dat onze samenwerking de komende jaren nog
meer spanning zal brengen voor toeschouwers, zowel op als buiten
het circuit." "In motorsport zit innovatie in ons DNA, dus ik ben
erg blij dat Heineken de grenzen blijft verleggen om fans te
betrekken en hen nog dichter bij de actie te brengen."
