Nieuw F1-product brengt competitie naar de keukentafel

De samenwerking tussen de Formule 1 en Mattel is niet nieuw. Eerder
brachten de partijen al gezamenlijk een Hot Wheels-collectie uit,
die ook in het teken stond van de Formule 1. Die succesvolle
samenwerking vormde volgens beide partijen een opstapje naar deze
uitbreiding van het bekende kaartspel UNO, genaamd de UNO Elite
Formula 1-edition . UNO Elite is een speciale variant van het
klassieke UNO-kaartspel, met extra speciale kaarten en actiekaarten
die het spel wat meer variatie geven. Waar traditioneel UNO lijkt
op het klassieke kaartspel 'Pesten', bevat UNO Elite aanvullende
elementen zoals foil-kaarten , booster packs en verzamelbare
kaarten met verschillende thema’s, dit keer Formule 1.  De eerste
batch van de Formule 1-versie bestaat uit meer dan 100 speciale
F1-kaarten, die op hun beurt weer in allerlei kleuren en
afwerkingen beschikbaar zijn. Mensen die geïnteresseerd zijn in het
aanschaffen van de set, kunnen kiezen uit twee pakketten die
verschillen in grootte.  Emily Prazer, hoofd commercieel van de
Formule 1, zegt het volgende over de samenwerking: "UNO is een van
de meest populaire spellen ter wereld en brengt mensen samen. De
lancering van de UNO Elite Formule 1-sets markeert opnieuw een
samenwerking tussen F1 en Mattel. Als merk willen we altijd op
nieuwe en innovatieve manieren aanwezig zijn voor onze fans." Katie
Buford van Mattel voegt toe: "Deze uitbreiding van UNO Elite brengt
de spanning van de hoogste autosport op een unieke interactieve
manier naar ’s werelds populairste traditionele spel. Zowel UNO als
Formule 1 hebben zeer gepassioneerde fanschares en deze
samenwerking stelt ons in staat om nieuwe fans te bereiken binnen
onze respectieve werelden."

Top Headlines

Oudere Top Headlines