Wolff waarschuwt voor macht zusterteams: 'Niet in lijn met onafhankelijke teams'

Volgens Mercedes-teambaas Toto Wolff moet de Formule 1 de regels rondom zusterteams en klantenteams veel strenger definiëren. De Oostenrijker is kritisch op de voordelen van dubbel eigendom, maar waarschuwt tegelijkertijd voor een compleet verbod, zoals McLaren-CEO Zak Brown wenst. Een zogeheten volledige handrem zou de sportieve overleving van kleinere renstallen namelijk onmogelijk maken, zo vertelde Wolff aan PlanetF1.

Top Headlines

Oudere Top Headlines