Honda doorbreekt stilte over grote problemen bij Aston Martin: "We zullen nooit opgeven"

Honda-topman Koji Watanabe erkent de penibele situatie bij Aston Martin, waarbij het team vooral de betrouwbaarheid van de power unit moet verbeteren in plaats van echt te kunnen racen. De Japanner stelt echter dat de start in 2015 ook niet fraai was, maar dat de motorleverancier uiteindelijk nooit heeft opgegeven, wat heeft geresulteerd in kampioenschapsgoud met Red Bull en Max Verstappen.

Top Headlines

Oudere Top Headlines