Geplaagd Honda richt zich tot fans met gepassioneerd betoog
Aston Martin en motorleverancier Honda lopen in 2026 vooralsnog
achter de feiten aan. Het team staat met 1 punt voor Fernando
Alonso in Monaco net boven Cadillac in de constructeursstand, maar
wat lichtpuntjes betreft houdt het daar ook wel op voor het team.
De afgelopen maanden kreeg het team met het ene na het andere
probleem te maken en ook Honda heeft de zaken nog niet echt op orde
met de motor. Ook bij de motorleverancier weten ze dat ze in een
lastige situatie zitten, maar toch bedankt topman Koji Watanabe de
fans voor de steun. "Bedankt voor de voortdurende support. De start
van het seizoen 2026 is voor ons erg uitdagend geweest. Onze
huidige positie is niet waar we willen staan, maar in moeilijke
tijden vertrouwen we op de vechtlust die onderdeel is van het DNA
van Honda en Honda Racing Corporation (HRC)." Ze hebben immers al
eerder aangetoond dat een comeback mogelijk is, en daar houden ze
nu ook aan vast. "In 2015 kenden we ook een moeilijke start, maar
we zijn sterker geworden, doordat we nooit hebben opgegeven.
Iedereen binnen het team blijft hard werken om onze 2026-motor te
verbeteren. Onze samenwerking met Aston Martin Aramco Formula One
Team wordt elke dag sterker." "Tijdens de recente Grand Prix van
Barcelona hadden we een teambijeenkomst, wat ons een uitstekende
kans gaf om open met elkaar te communiceren en ons onderlinge
vertrouwen te versterken. Ik vond het ook waardevol om direct met
veel teamleden te spreken." Ondanks alle problemen geeft Honda niet
op. "Als één team zullen we samen hard blijven werken en
voortbouwen op deze sterke basis. We zullen nooit opgeven, wat er
ook gebeurt. We begrijpen dat de resultaten tot nu toe frustrerend
zijn geweest, en dat gevoel delen we. Toch geloven we dat ons harde
werk zich zal uitbetalen, en we blijven vooruitgaan. Blijf ons
alsjeblieft steunen en samen met ons vechten."
achter de feiten aan. Het team staat met 1 punt voor Fernando
Alonso in Monaco net boven Cadillac in de constructeursstand, maar
wat lichtpuntjes betreft houdt het daar ook wel op voor het team.
De afgelopen maanden kreeg het team met het ene na het andere
probleem te maken en ook Honda heeft de zaken nog niet echt op orde
met de motor. Ook bij de motorleverancier weten ze dat ze in een
lastige situatie zitten, maar toch bedankt topman Koji Watanabe de
fans voor de steun. "Bedankt voor de voortdurende support. De start
van het seizoen 2026 is voor ons erg uitdagend geweest. Onze
huidige positie is niet waar we willen staan, maar in moeilijke
tijden vertrouwen we op de vechtlust die onderdeel is van het DNA
van Honda en Honda Racing Corporation (HRC)." Ze hebben immers al
eerder aangetoond dat een comeback mogelijk is, en daar houden ze
nu ook aan vast. "In 2015 kenden we ook een moeilijke start, maar
we zijn sterker geworden, doordat we nooit hebben opgegeven.
Iedereen binnen het team blijft hard werken om onze 2026-motor te
verbeteren. Onze samenwerking met Aston Martin Aramco Formula One
Team wordt elke dag sterker." "Tijdens de recente Grand Prix van
Barcelona hadden we een teambijeenkomst, wat ons een uitstekende
kans gaf om open met elkaar te communiceren en ons onderlinge
vertrouwen te versterken. Ik vond het ook waardevol om direct met
veel teamleden te spreken." Ondanks alle problemen geeft Honda niet
op. "Als één team zullen we samen hard blijven werken en
voortbouwen op deze sterke basis. We zullen nooit opgeven, wat er
ook gebeurt. We begrijpen dat de resultaten tot nu toe frustrerend
zijn geweest, en dat gevoel delen we. Toch geloven we dat ons harde
werk zich zal uitbetalen, en we blijven vooruitgaan. Blijf ons
alsjeblieft steunen en samen met ons vechten."
