Norris spreekt al van Formule 1-pensioen: "Ik wil kinderen en wil hier weg"

Lando Norris sluit uit dat hij net als Lewis Hamilton tot in de veertig actief blijft in de Formule 1. De regerend wereldkampioen wil de koningsklasse in de toekomst eerder verlaten om een gezin te stichten. Hoewel de coureur van McLaren nog een langlopend contract heeft, benadrukt hij dat hij niet zijn halve leven in een racewagen wil doorbrengen.

Top Headlines

Oudere Top Headlines