Racing Point op het matje geroepen door stewards na GP Groot-Brittannië
Racing Point-teambaas Otmar Szafnauer moet zich melden bij de stewards vanwege de brake ducts waar beide Racing Point-coureurs dit raceweekend mee hebben gereden. De brake ducts aan de achterkant van de beide bolides zijn dezelfde als de brake ducts waar ze de afgelopen Grands Prix mee reden en waar Renault tegen in protest ging. De FIA oordeelde vrijdag dat deze niet voldoen aan de sportieve reglementen, omdat deze een kopie zijn van de Mercedes-brake ducts van vorig seizoen. Toch mochten ze er mee blijven rijden, omdat ze volgens de technische regels wel in orde zijn, en lijkt de huidige situatie slechts een formaliteit te zijn en zal Racing Point wegkomen met alleen een reprimande van de stewards.
